zaterdag 10 maart 2012

IUI 4

De teleurstelling is weer iets gezakt.
We sluiten deze ronde weer af en gaan vol goede moed verder.

Ik heb alweer een afspraak bij de kliniek, het is dag 3 van mijn cyclus.
Het 'rood' is nog flink aanwezig maar toch moet er dan middels een inwendige echo gekeken worden.
Het 'barbapappa-achtige' apparaat laat weer de bekende zwart/witte schaduwen op de kleine monitor zien.
Mijn inmiddels geoefende oog herkent er ook al van alles in, de dikte van het baarmoederslijmvlies, baarmoeder, linker/rechtereierstok, darmen, maar ook follikels!
Ik kan zelfs al een beetje inschatten hoe groot een follikel ongeveer is.
Maar dat is nu nog niet aan de orde.
Vandaag moet juist alles nog rustig zijn en mogen er nog geen follikels te zien zijn
Gelukkig is dat het geval en mag ik vandaag weer beginnen met de puregon-injecties!

Poging 22, de 4e IUI, is van start gegaan.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten