zondag 18 maart 2012

Een kwartiertje blijven liggen!

Zo, IUI4 is achter de rug.
Ik kan nu weer niet veel meer als afwachten.

De IUI stelt zoals gewoonlijk niets voor, liggen, eendenbek erin, teleurstellende hoeveelheid vloeistof(lees donorsperma) erin, eendenbek eruit, klaar! U mag nog een kwartiertje blijven liggen he, mevrouw. En natuurlijk hopen we dat u het niet nodig heeft, maar hier liggen de nieuwe recepten voor de volgende ronde.
En weg is ze! Twee, hooguit drie minuten heeft alles bij elkaar geduurt.

En daar lig ik dan, in een redelijk genante houding, voor de 4e keer naar het plafond te staren.
Het plafond bestaat uit verschillende platen.
Vlak boven mijn hoofd zit de brandmelder, hij doet het, want telkens knippert het rode lichtje.
Als je ligt te wachten duurt een kwartier best lang, mobi doet het hier niet, dus daar heb ik ook niets aan. Dan gaat mijn fantasie op de loop.
Ik kijk graag Grey's Anatomy en daar gebeuren ook altijd spannende activiteiten in kamertjes zoals deze. Er lopen hier best een aantal knappe mannelijke gynaecologen rond, er moeten toch vrouwelijke gynaecologen, artsen, assistenten zijn die dat ook vinden.
Worden er op de afdeling en in de gangen dan van die heimenlijke blikken naar elkaar geworpen?
En zouden er in de kamer waar ik lig dan spannende 'snelle' acties tussen de witte jassen plaatsvinden?
Broehaaaa, en dan zeker op deze stoel waar ik nu lig!
Ho wacht, mijn fantasie wordt opeens minder leuk. Hé getver!
Nee, dat gebeurt vast niet. Waarschijnlijk zien ze op een dag zoveel vrouwelijke geslachtsorganen, dat ze daar dan geen zin meer in hebben. Net als een bakker die na verloop van tijd ook zijn eigen gebakjes niet meer eet.

Eigenlijk snap ik uberhaupt niet waarom mannen gynaecoloog zouden willen worden.
Het feit is dat ze in hun beroep veel verschillende vormen, kleuren en maten vagina's tegekomen.
Wil je dat als man? Ga je niet vergelijken?
Kun je daarna als vriend/echtgenoot nog genieten van die van je vriendin of vrouw?

Afijn, het kwartier is voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten