zondag 23 september 2012

Stress en zorgen!

Na inmiddels 7 dagen mezelf een enorme hormoonshot te hebben gegeven, gebeurt er niets in mijn lichaam.
Althans niet dat ik merk en behalve dan de hoofdpijn die ik dag en nacht heb.

Ik maak me zorgen en voel me gestressd, bah wat een rot periode!
Bij een normale eisprong of IUI, voel ik tegen dag 12,13,14 altijd een bepaalde druk bij mijn eierstokken, waardoor ik vaak weet of het follikel links of rechts zit.
Dus ik stel me zo voor dat als er een aantal follikels op dit moment tegelijk bezig zouden zijn om zich te ontwikkelen, ze bij elkaar ongeveer wel dezelfde grootte moeten hebben van 1 groot follikel, en ik dat dus zou moeten voelen!
En ik voel dus niets!

Het houdt me elk moment van de dag bezig, het laat me niet los.
En dat is niet goed dat weet ik zelf natuurlijk ook.
Het geeft een hoop stress!
Maar er hangt ook zo ontzettend veel vanaf.
Aanstaande dinsdag heb ik de eerste follikelmeting en als daar niet tenminste 3 groeiende follikels zijn te zien, is het gewoon einde verhaal.
Dan houdt het vervullen van mijn kinderwens op deze manier voor mij op.

Regelmatig wend ik mij nu even tot mijn eierstokken en eventuele follikels en spreek ze toe.
Soms bozig maar meestal op een uiterst smekende manier.
Misschien ben ik wel gek aan het worden, maar blijkbaar doe je dit soort dingen als je het even allemaal niet meer weet.

1 opmerking:

  1. Wat een stress weer, meid!
    Kom anders even op het forum van je af praten en steun zoeken.

    Succes dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen