woensdag 23 mei 2012

Nope!!!!

Een witte test!
Ik kan het tweede streepje er wel op kijken, maar zie hem toch écht niet.
De laatste dagen voelde ik helemaal niets, geen zwangerschapstekenen maar zeker ook geen ongesteldheidgevoel.
En vooral dat laatste gaf me een glimpje hoop, ik heb altijd knallende koppijn nu, behalve op 7 dpo, helemaal niets, geen chagerijnigheid en niet meer dan normaal emotionele buien.
Maar een test spreekt de waarheid en die waarheid sucks, big time!
De 6e en laatste IUI is voorbij, hoe zuur is dat.
Omdat ik nog niet ongesteld ben, vanwege de mutsebollen die dat tegen houden, ben ik tot nu toe alleen nog maar boos.
Waarschijnlijk als het rood dan doorbreekt komen vast de tranen nog wel.
Meestal duurt het 2 a 3 dagen na de laatste mutsebol voordat het doorbreekt, dat is dan morgen of misschien overmorgen.

Mijn (.) (.) die zijn al ongesteld, ze doen geen pijn meer en zijn alweer zacht.
Na de test maandagavond, heb ik meteen de kliniek een mail gestuurd.
Volgende week ben ik een week vrij en ik weet dat er een informatiebijeenkomst is over IVF, dus om geen tijd te verliezen meteen maar even doorpakken.
Gelukkig meteen een uitnodiging en een pakket leeswerk wat ik vooraf moet doorlezen en moet tekenen (dat scheelt weer tijd).
De informatiebijeenkomst duurt tweeenhalfuur (!), niet te geloven.
En opnieuw wordt er een echo gemaakt en bloed afgenomen, ik weet niet hoe vaak ze dat nog willen doen, maar volgens mij moeten ze een echo of 20 op voorraad hebben en kun je de hoeveelheid afgenomen bloed bijna wel naar de bloedbank brengen.
Ook krijg ik prikinstructies, ik heb mij voor de 6 IUI pogingen  al lek geprekt met puregon en met pregnyl nog veel langer.
Nou ja, positive thinking.
Er was gisteren bij Groupon een aanbieding voor 5 acupunctuursessies, bij klachten stond ook 'ondersteuning bij zwanger worden en ondersteuning bij IVF'.
Ik weet niet zo goed of ik het geloof, maar 5 sessies voor 50 euro vind ik toch het proberen waard. Alles voor die ene grote wens!

3 opmerkingen:

  1. He bah wat een teleurstelling. Het had zo mooi geweest... Succes met de voorlichting en hopelijk kan je snel starten met het vervolgtraject!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bleh, ondanks de bolletjes toch geen geslaagde poging.

    Wel pro actief om meteen de deelname aan de bijeenkomst te regelen. Hopelijk kun je snel starten.

    Enne... goede deal inderdaad die acupunctuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk balen.... Succes met de ivf...

    BeantwoordenVerwijderen