woensdag 4 april 2012

In óf uitgang??

Ik had het natuurlijk al verwacht, en raar maar waar, deze ronde geen traan gelaten om wat er niet is.
Daarom vandaag, cyclusdag drie, weer op en neer geweest voor de uitgangsecho.
De eerste keer dat ik een uitgangsecho had, heb ik me serieus afgevraagd waarom dat toch een uitgangsecho heet.
Noem me wat naief, maar de plek waar ze de echo doen, leek mij toch eerder een ingang dan een uitgang :-).
Natuurlijk werd mij al snel (ahum) duidelijk, dat de term betrekking had op het moment waarop je weer opnieuw begint met het hele maandelijkse gebeuren.
De start, het begin, het uitgangspunt, hahaha.

Nou vandaag was het met recht 'in en uit'.
Ik weet niet hoe snel ze dat beeld kan beoordelen, maar het was een kwestie van seconden.

'Alles rustig hoor mevrouw, u kunt vandaag gewoon beginnen met Puregon prikken'

Bij elkaar stond ik binnen drie minuten weer buiten, en het grootste deel van die tijd ben ik nog bezig geweest om mijn kleren aan-en-uit te trekken.
Dat is 40 minuten heen rijden, 15 minuten wachten in de wachtruimte, drie minuten binnen, en weer 40 minuten terug.
En dat alles voor  die 10 seconden echo, waarin zij kan beoordelen dat het 'rustig' is.
Grrrroemppffffffffff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten