zaterdag 21 april 2012

Boobie (.)(.) watch!

Wachten, veel meer dan dat kun je niet doen.
Zou vrijdag de 13e mij geluk brengen of blijft deze dag toch gewoon het stigma ongeluksdag met zich meedragen.

Ik heb vanaf de 5e dag na de inseminatie al zeer pijnlijke borsten.
Ik heb wel vaker pijnlijke borsten, dat is niet zo raar. De ene keer heb ik het helemaal niet, de andere keer vlak voordat ik ongesteld word, en soms al wat langer. Maar het is nu wel heel erg vroeg!
In mijn hoofd spelen zich conversaties af, "Wie weet?"," Zou het?","Maar dat kan eigenlijk niet, dat zou dan extreem vroeg zijn?","Ja maar het is wel anders dan de andere keren","Joh, je weet toch, er is geen touw aan vast te knopen aan die symptomen! Zwangerschap en menstruatiesymptomen lijken op elkaar, toch slecht bedacht van de natuur".
En zo gaat het maar door en door!

Wat zou het toch makkelijk zijn als je lichaam bij een zwangerschap gewoon een duidelijk teken zou geven. Zoiets als een rode stip op je linkerbil (het moet naar buiten toe natuurlijk niet zichtbaar zijn, anders weet iedereen het meteen), in ieder geval iets wat meteen, de dag na je eisprong, duidelijk is en waar geen discussie over mogelijk is.

Inmiddels staar ik ook al twee dagen intensief naar mijn borsten, in de hoop iets anders te zien dan normaal. Maar hoeveel pijn ze ook doen en hoe hard ik het ook probeer te zien, ik kan er niets anders aan ontdekken.
Rest mij niets anders dan verder wachten........ zucht!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Elisa,
    Ik lees ook je blog.. Zit in hetzelfde schuitje als jij.. Ik voeg je ook toe op mijn blog!
    Weet je al meer?
    Groetjes van Vee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Vee,
      Helaas 5e IUI niet gelukt (zie nieuw bericht).
      Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn blog.
      Groetjes, Elisa

      Verwijderen
  2. Balen zeg! En weer opladen voor de volgende poging.. Zwaar weer.. Zet m op!

    BeantwoordenVerwijderen