vrijdag 5 oktober 2012

Het kan dus wel!

Om half 4 vannacht lag ik wakker naar het plafond te staren.
En ik kon pas om 09.00 u. bellen of er vandaag een terugplaatsing zou plaatsvinden.
Wat duurt tijd dan lang!
Als het dan eindelijk vijf voor negen is, houd ik het niet meer uit.
Als ze om negen uur de uitslag hebben dan hebben ze die ook wel om vijf voor negen.

Er wordt meteen opgenomen.
Met een bibberstem zeg ik mijn naam en ik zeg dat ik bel voor een evt. terugplaatsing.
'U moet zich vanmiddag om 3 uur melden', zegt de stem.
Die stem waarvan ik zo goed weet welk chagerijnig hoofd erbij hoort.
Dus ik vraag nog ter bevestiging, dus dat betekent dat er een terugplaatsing en dus een bevruchting is.
'Ja mevrouw' u moet zich om drie uur melden (grrroemppffff).
Tegen beter weten in vraag ik nog of ze iets weet van het aantal en de kwaliteit.
'Nee mevrouw daar mag en kan ik u niets over vertellen'.
Ok, prima.
Ik leg neer, en door de stress en blijdschap moet ik vreselijk huilen.
Ik heb gewoon een terugplaatsing!
Zo ver als nu ben ik nog niet eerder gekomen, het kán dus wel!
Het is allemaal wat omslachtig maar mijn eitjes kunnen bevrucht worden, en dat is toch een hele opluchting.
Nu de volgende belangrijke stap!

6 opmerkingen:

  1. Wat geweldig, gefeliciteerd Elisa!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben jij dezelfde anoniem als een paar berichten geleden?
      Je vertelde toen dat jij een paar dagen later bent begonnen.
      Ik ben erg benieuwd hoe het jouw vergaat.
      Groeten, Elisa

      Verwijderen
    2. Nee dat ben ik niet... Ik ben iemand die het allemaal heeft meegemaakt maar helaas niet meer behandeld word en ik herken alles zo goed. Ik leef met je mee en kan me nog zo helder voorhalen hoe BLIJ je bent als de tp doorgaat, het ongeloof en het niet durven bellen. Ik wens je alle geluk toe en had mezelf zo graag het blije moment, dat jij vandaag heb gehad ook gegund. Heel veel succes!

      Verwijderen
    3. Bedankt voor je reactie terug...

      Verwijderen
  2. Heel fijn! Nu deze positieve flow vasthouden en over twee weken positief testen: het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw.... wat fijn zeg!!!
    Broed ze de komende 2 weken.

    BeantwoordenVerwijderen