woensdag 20 juni 2012

Bijna....

Nog 6 dagen.... en dan is het dan echt zover, de informatiebijeenkomst IVF.
Wat duurt wachten lang!

Op dit moment gebeurt er niets op het 'zwanger worden' gebied!
Het voelt nutteloos dat niets doen.
Ik vermaak me wel, en niet hoeven nadenken over ziekenhuisafspraken, het prikken van hormonen, hopen dat pregnyl deze maand verkrijgbaar is, voelt best lekker maar ook heel erg leeg!

Wat heel raar was vorige week, was toen ik ongesteld werd. Ik wist natuurlijk dat ik niet zwanger was. Ik had namelijk geen poging gedaan (IUI afgelopen en nu in afwachting IVF).
Mijn reactie was er een van een hele tijd geleden, namelijk zonder teleurstelling en tranen.
Al twee jaar lang is de maandelijkse teleurstelling een feit, en nu opeens niet.

Op de eerste dag van mijn menstruatie moest ik beginnen met 'de Pil'.
Hoe gek wil je het hebben!
Het staat lijnrecht tegenover mijn grootste wens.
Maar ze zullen het wel weten, mag ik hopen.
En toch, elke avond als ik dat kleine pilletje in mijn mond stop is daar een moment van aversie, maar braaf slik ik het toch maar door.

Volgende week dus de IVF- informatiebijeenkomst.
Ik ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik écht kan starten.
Ondertussen stort ik me maar weer even op mijn werk, de rapporten moeten over een week af zijn.
Nog een paar weken en dan begint de zomervakantie al!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten